مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 21 دی 1400 ساعت 09:252022-01-11سياسي

کمک مؤمنانه| توزیع 1500 بسته معیشتی توسط سپاه بین سیل زدگان رودان


1500 بسته معیشتی در قالب کمک مومنانه سپاه با همت بسیج سازندگی در بین سیل زدگان رودان توزیع خواهد شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از رودان، عبدالله صادقی صبح امروز در آیین توزیع این کمک های مؤمنانه اظهار داشت: این بسته ها با هزینه بیش از 10 میلیارد ریال در قالب ششمین رزمایش کمک های مؤمنانه بین خانواده های بی بضاعت، نیازمند و آسیب دیده از سیل هفته گذشته در شهرستان رودان توزیع خواهد شد.

فرمانده سپاه ناحیه رودان افزود: طی هفته جاری این تعداد بسته معیشتی بین خانواده های نیازمند و آسیب دیده از سیل هفته گذشته به همت بسیج سازندگی تهیه و توزیع  می شود.

وی ادامه داد: این رزمایش در سطح شهرستان به مناسبت گرامیداشت سالروز شهادت سردار سلیمانی در چهار بخش شهرستان در حال انجام می باشد.

فرمانده سپاه ناحیه رودان ارزش ریالی هر بسته را 7 میلیون ریال اعلام کرد و افزود: برنج، مرغ، حبوبات، ماکارونی و روغن مایع از جمله اقلامی هستند که در قالب ششمین رزمایش مواسات، همدلی و کمک مؤمنانه توسط گروه های جهادی و حوزه های مقاومت توزیع خواهد شد.

سرهنگ صادقی خاطرنشان ساخت: هم چنین به نیت سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی به زودی پروژه آبرسانی به همت بسیج سازندگی روستاهای بادافشان بالا و پایین، سیاه مغان و برزرد آغاز می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کمک مؤمنانه| توزیع 1500 بسته معیشتی توسط سپاه بین سیل زدگان رودان

کمک مؤمنانه| توزیع 1500 بسته معیشتی توسط سپاه بین سیل زدگان رودان